Porady eksperta

Niestandardowe pytania z audytów

 „A dużo macie błędów ludzkich?”


 

Nasz dociekliwy audytor, który chciał zbadać naszą czujność oraz poczucie odpowiedzialności za proces produkcji zapytał powyższe pytanie. To pytanie powinno być sygnałem ostrzegawczym dla każdego zorientowanego w zarządzaniu jakością i normie ISO 9001. Błąd pracownika jest tylko wymówką, do tego mało sensowną. Proces produkcji lub świadczenia usług powinien być tak zaprojektowany, aby unikać błędów lub minimalizować ryzyko ich wystąpienia.

 

Standardy to podstawa naszej pracy

Dlatego za każdym razem, gdy nasi technolodzy opracowują standardy pracy, uwzględniają rozwiązania zapobiegające występowaniu błędów oraz wskazówki graficzne z zakresu zarządzania wizualnego, ułatwiające poprawne wykonanie pracy za każdym razem. Dzięki temu mamy pewność, że pracownicy nie popełnią pomyłek podczas wykonywania codziennych obowiązków, a na audycie wypadamy pozytywnie.

Pamiętajmy, standardy to podstawa pracy, a prawie robi wielką różnicę.

 

Nie boimy się trudnych pytań

Niezależnie od tego, jak nietypowe czy zaskakujące mogą być pytania, jesteśmy gotowi na nie odpowiedzieć. Nasze doświadczenie i zaangażowanie pozwalają nam zapewnić klientom nie tylko wysoką jakość produktów, ale także poczucie bezpieczeństwa i stabilności we współpracy. Dzięki temu możemy stanąć przed najbardziej wymagającymi audytorami bez obaw o trudne pytania.

Skontaktuj się z nami

BLOG

Porady eksperta

Więcej podobnych treści znajdziesz na naszym blogu. Co tydzień publikujemy nowy artykuł. Znajdziesz tam case study, ciekawe projekty, najczęstsze problemy i ich rozwiązania oraz inne ciekawe treści branżowe.